środa, 15 maja 2013

Hej wszystkim :)


Hej ho!

Mam ogłoszenie parafialne z powodu tego, że pytacie mnie kiedy pojawi się kolejny rozdział. Spokojnie nie zapomniałam o was nie martwcie się o to :)

Pragnę dziś wszem i wobec ogłosić dobrą nowinę....a mianowicie to

 Że wracam z tym opowiadaniem. :D

Może jeszcze nie już. Maturę kończę dopiero 21 ale już jest bliżej niż dalej. Już nie mogę się doczekać kiedy znów będę publikować tu rozdziały i mam nadzieję, że was zaskakiwać. W trakcie gdy nie dodawałam postów wciąż myślałam jak tu rozwinąć tą historię. Wpadałam na tyle pomysłów, że boję się, że ta historia będzie się ciągnąć i ciągnąć...wiadomo to na razie tylko takie domysły, bo może być również tak, że skończę po 50 lub 60 rozdziałach, albo też i do 100 dojdę. Mam tylko nadzieję, że nie zanudzę was tutaj.  W takim razie mogę ogłosić, że oficjalna data nowego rozdziału to

23 maj 2013r.

W takim razie już do zobaczenia. Przed nowym rozdziałem dodam wpierw małe streszczenie dla przypomnienia lub ewentualnie dla tych co chcieliby zacząć śledzić opowieść.

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać :D Dobrze, że do nas wracasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamyyy! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, tak tak! Ciesze sie niesamowicie, ze powracasz! Z wielka niecierpliwoscia czekam na rozdzialy..:D pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowy ;)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział w wolnej chwili
    http://peryferiesiatkarskie.blog.pl/2013/05/16/rozdzial-46-wspomnienia-i-niepopelniony-blad/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muahahaaaahaahahahahahahahaha ; ***

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju jak super ! tyle sie naczekałam ! <333 supersuper ciesze sie straasznie ! :D

    Nelka .

    OdpowiedzUsuń